5 EXERCICIS QUE T’AJUDARAN A MILLORAR LA TEVA VIDA SEXUAL

5 EXERCICIS QUE T’AJUDARAN A MILLORAR LA TEVA VIDA SEXUAL

Diuen que l’exercici i l’esport és salut, i el sexe també. Què passa si barreges les dues coses? Doncs que tindràs una vida sexual de 10, sentint-te bé i saludable. A l’hora de practicar sexe, participen molts dels músculs del teu cos, és per això que com més exercitats els tinguis, més agradables seran les teves relacions sexuals. I per què no… aguantaràs molt més al llit!

De ben segur que, si fas esport freqüentment, molts d’aquests músculs ja els treballes, però si no és el cas, no esperis més i fes-ne diverses vegades a la setmana per millorar la teva vida sexual en tots els sentits. La teva parella t’ho agrairà.

Abdominals

Els músculs de la zona abdominal, participen activament a les relacions sexuals. Per això si tens enfortida aquesta zona, et permetrà tenir millor estabilitat i força a l’hora de provar postures noves. El recomanable és fer-ne 3 o 4 dies a la setmana, algunes sèries de diferents exercicis abdominals, des dels més senzills fins els més complexos.

Esquats

La força de les extremitats inferiors del cos, tant de l’home com de la dona, influeixen molt en la qualitat de les relacions sexuals, perquè són les que més implicació tenen ja que allí s’hi troben els òrgans sexuals. Els esquats t’ajudaran a enfortir les cames, els glutis i la zona abdominal.

Pots fer esquats normals, o complicar-los amb variacions que et permetin aconseguir més força al tronc inferior. Inclou-ne a la teva rutina d’abdominals i aviat notaràs la millora.

Bridges

Els bridges consisteixen en estirar-se al terra amb els genolls flexionats, i realitzar elevacions de malucs. És a dir, espitjar la pelvis i els glutis cap amunt. Aquest tipus d’exercici enfortirà tota la zona pèlvica, ajudant-te a intensificar els orgasmes. Pots fer-ne de manera normal, o col·locar pes a aquella zona, com per exemple un disc, per anar augmentant la força. Fes com a mínim 5 sèries de 25 repeticions cadascuna.

vida sexual flexions

Flexions

Les flexions t’ajudaran a treballar tot el tors, l’esquena i els abdominals. D’aquesta manera a més de tenir més força, augmentaràs la teva resistència al llit. Pots realitzar 5 sèries de 25 repeticions cadascuna.

Kegel

Els exercicis Kegel, serveixen també per a treballar els músculs pèlvics, és a dir, els músculs que es contreuen durant l’orgasme. Són recomanables tant per homes com per dones, i consisteixen en apretar aquesta zona repetides vegades, mínim 100 diàries.

Tots aquests exercicis t’ajudaran a millorar la teva vida sexual en tots els sentits: augmentaràs la teva resistència, milloraràs la flexibilitat i resistència a l’hora de provar noves postures i t’ajudaran a tenir millors orgasmes.