CINC EXERCICIS PER LLUIR CUL PERFECTE SENSE SUAR MASSA

CINC EXERCICIS PER LLUIR CUL PERFECTE SENSE SUAR MASSA

El cul és aquella zona del cos a la que de vegades no hi parem gaire atenció però hem de ser realistes. A qui no li agrada lluir un cul perfecte? Els músculs del glutis són de vegades una mica mandrosos i, per aquest motiu, no és tan fàcil endurir-los com altres músculs del cos, de totes maneres, res és impossible si t’ho proposes. La vida sana està a tocar de qui estigui disposat a portar una rutina d’hàbits saludables i costums adequats. L’alimentació es el pilar bàsic per arribar als nostres objectius. I és que fins i tot existeixen aliments saludables que engreixen més del que penses i que hem de controlar.

Al gimnàs pots trobar moltes màquines que et poden ajudar a tonificar i endurir els glutis. Però també hi ha una sèrie d’exercicis que pots practicar a casa i que t’ajudaran a treballar el cul. Atent a aquesta rutina d’exercicis per tenir un cul perfecte!

Esquat

Els esquats són un exercici bàsic per a treballar el cul a més de les cames, un complement ideal a la vida sana, ja que activa pràcticament tota la musculatura corporal. Però creu-me que, si et proposes fer esquats cada dia, notaràs el canvi. Amb l’esquena recta, flexiona els genolls sense recolzar-los massa endavant i baixa el cul com si anessis a seure a una cadira. Puja altra vegada i torna a baixar i així successivament. Per poder fer-les correctament situa’t davant d’un mirall. Pots fer 3 sèries de 25 repeticions cadascuna.

Lunges 

Per fer aquest exercici, sempre has de tenir l’esquena recta, posa un peu al davant i flexiona els dos genolls, el peu que tens al davant sempre ha d’estar en línia recta amb el cos, puja de nou i repeteix-ho. La xifra ideal seria que fessis 3 sèries de 25 repeticions amb cada cama, és a dir, 6 sèries en total. Pots pujar el nivell, fent mig lunge i fent petits rebots, veuràs com pica!

exercicis cul perfecte

Patades amunt

Per aquest exercici, posa’t a quatre grapes, recolza’t sobre els genolls i amb els braços rectes a l’alçada de l’espatlla. Puja la cama dreta en un angle de 90º i ja pots donar coces amunt! Després canvia la cama i fes el mateix.

Pots fer 6 sèries de 25 repeticions cadascuna. És un exercici 10 per enfortir el cul. Per augmentar la intensitat pots comprar uns pesos pels turmells.

Abducció de cadera

Per realitzar aquest exercici, t’has de posar al terra de costat. Amb la cama completament estirada, aixeca-la i torna-la a baixar. Pots fer 3 sèries de 25 repeticions amb cada cama. Si vols una complicació extra et pots col·locar, com a l’exercici anterior, uns pesos als turmells per augmentar-ne la intensitat.

Aquests són alguns dels millors exercicis per tenir un cul perfecte. Un altre exercici molt recomanat pel glutis és pujar escales, així doncs sempre que puguis evita l’ascensor, les teves natges t’ho agrairan!

¿T’engresques a fer aquesta rutina d’exercicis per als glutis? Si ets constant i vas augmentant la càrrega aviat veuràs els resultats.